شب آرزوها...

مثل ماه روشن...

مثل ماه مغرور...

 کیفیت‏ این نماز چنین است:اولین پنجشنبه ماه رجب را روزه مى‏دارى،چون شب جمعه داخل شود،ما بین نماز مغرب و عشا،دوازده رکعت نماز بجاى مى‏آورى،هر دو رکعت با یک سلام به این ترتیب که در هر رکعت یک مرتبه سوره«حمد»و سه مرتبه«سوره قدر»و دوازده‏ مرتبه«سوره توحید»مى‏خوانى و هنگامى که از نماز فارغ شدى هفتاد مرتبه مى‏گویى:

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الْأُمِّیِّ وَ عَلَى آلِهِ [وَ آلِ مُحَمَّدٍ] .
خدایا!بر محمّد پیامبر درس ناخوانده و خاندانش درود فرست

سپس به سجده می روى و هفتاد مرتبه میگویى:

سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَ الرُّوحِ
پاک و منزّه است پروردگار فرشتگان و روح

آنگاه سر از سجده بر می دارى و هفتاد مرتبه می گویى:

رَبِّ اغْفِرْ وَ ارْحَمْ وَ تَجَاوَزْ عَمَّا تَعْلَمُ إِنَّکَ أَنْتَ الْعَلِیُّ الْأَعْظَمُ
پروردگارا!مرا بیامرز و بر من مهرورز و از آنچه از من مى‏دانى بگذر،تو خداى برتر و بزرگترى

دوباره به سجده می روى و هفتاد مرتبه میگویى:

سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَ الرُّوحِ
پاک و منزّه است پروردگار فرشتگان و روح

سپس حاجت خود را مى‏طلبى که به خواست خدا برآورده خواهد شد.آگاه باش زیارت حضرت رضا علیه السّلام در ماه رجب مستحب است،و انجام آن در این ماه امتیاز خاصى دارد،همانگونه که انجام عمره در ماه رجب فضیلت دارد تا جایى که روایت شده انجام آن در این ماه،در فضیلت همتاى حج است و نیز نقل شده:حضرت سجاد علیه السّلام در ماه رجب به عمره مشرّف شده بود،و شب‏ و روز نزد کعبه نماز مى‏خواند،و در حالى که پیوسته در سجده بود این ذکر از زبان ایشان شنیده مى‏شد:

عَظُمَ الذَّنْبُ مِنْ عَبْدِکَ فَلْیَحْسُنِ الْعَفْوُ مِنْ عِنْدِکَ
گناه از بنده‏ات بزرگ شده،پس بگذر گذشت از سوى تو زیبا باشد.


نظرات شما عزیزان:

دختر تنها
ساعت17:25---10 مرداد 1392
اگر وبلاگت را اینجوری ادامه بدی حتما موفق می شی من که خوشم اومد خصوصا مطلب اخرت را دوست داشتم به من هم یه سری بزن و ادرستو ثبت کن حتما موفق تر می شی !!! منتظرتم عزیزم
دختر تنها یک وبلاگ نویس تنها




سارا وبگرد
ساعت17:24---10 مرداد 1392
من یک وبگرد تنهام یه سایت دارم پر از وبلاگ نویس تو هم وبلاگ خوبی داری بیا وبلاگت را تو سایت من معرفی کن


دوست
ساعت17:23---10 مرداد 1392
سلام.وبلاگتون قشنگ و جالبه خوشحال میشم به منم سر بزنید و نظرتون رو بگید


دختر مشرقی
ساعت17:22---10 مرداد 1392
سلام وبلاگ با کیفیتی داری راستی این روز ها همه ی وبلاگ نویسان وبلاگشون تو این سایت معرفی می کنند شما معرفی کردی؟ اگه نکردی بیا وبلاگتو معرفی کن ضرر نداره



مینو
ساعت17:21---10 مرداد 1392

سلام دوست وبلاگ نویس, وبلاگت خوبه امبدوارم موفق باشی و یه روز یکی از وبلاگ نویسای معروف ایران بشی می خوام با هم بیشتر در ارتباط باشیم بیا وبلاگتو توی سایت من ثبت کن تا ادرستو داشته باشم بتونم هر روز بهت سر بزنم
مرسی مینو



نیما
ساعت17:20---10 مرداد 1392

سلام در خصوص این مطلب اخرت می خوام بگم خیلی با حال بود ! در ضمن وبلاگ ملوسی داری بیا تا با هم بلینکیم اگه موافقی به سایت من سری بزن خیلی خوشحال می شم بیا خداییش این همه برات وقت گذاشتم نظر نوشتم
نیما دوستدار شما



سارینا
ساعت17:18---10 مرداد 1392
سلام وبلاگت خوشمله به منم سر بزن خواستی تبادل لینک کنی لینکم کن و بهم خبر بده ممنونم




باران
ساعت17:17---10 مرداد 1392
عجب وبلاگ خوشگلی داری مثل سایت می مونه بیا با هم تبادل آدرس داشته باشیم یه سری به صفحه تبادل آدرس من بزن خداییش بیا ضرر نداره لااقل برای گذاشتن این نظر بیا
منتظرتم


بچه تهروون
ساعت17:16---10 مرداد 1392
سلام وبلاگت را دیدم باحال بود راستی من یه سایت دیدم جالب بود چرا ؟چون وبلاگت را توش ثبت کنی اتوماتیک آدرس وبلاگتو می فرسته تو فیس بوک؛توییتر؛لینکدین فقط کافیه تا پست دادی بری لینک پستت را بذاری تو این سایت برو امتحان کن مفیده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 10:42 ] [ setayesh ]

[ ]